vineri, 18 decembrie 2020

LITERATURA ROMÂNĂ CONTEMPORANĂ - POEZIA, 2020

 Costel Zăgan

EREZIA O SUTĂ PLUS

De-o sută de ani mă nasc întruna

pe

Câmpia Română

pe

crestele Munților Carpați

Marea Neagră îmi ștampilează

orice nostalgie europeană

cu Doina și Miorița

îmi tratez

orice junghi metafizic

Nu-mi pierd vremea

decât atunci

când n-am încotro

Punctele mele cardinale

sunt

Rusia America Dumnezeu și Franța

Dacă n-aș avea atâtea datorii

aș renunța

cu drag

la toți banii

Cu toate că nu-mi mplace

să recunosc

am prieteni

când și unde nu mă aștept

Nevastă -mea

știe că-s gata oricând

și

mă lasă-n pace

Poezia

mai renunță la mine

însă eu nu renunț niciodată

În rest

Cartea mea de vizită rămâne Shakespeare

Trăiascîă

România Mare


Costel Zăgan


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu